tiistai 1. huhtikuuta 2014

Auckland

Uurastus palkittiin ja sain duunipaikan! Oon aputyttösenä Aucklandin Roxy'ssa. Meiän esimies kehunu et oon tehny hyvää duunii ja puhuttu et mun koeajan jälkeen pääsen baarimikoks ja saan palkankorotuksen jos kaikki menee hyvin, mutta saa nähdä mitä tapahtuu. Elämä voi yllättää sillon tällön :) Tällä viikolla koetellaan 14tunnin vuoroilla, mut suomalaisella sisulla mennään!


Meil on ollu pari koulutuspäivää. Ollu ihan siidee oppii uusii drinkkei ja esim tequilan historiaa. Ja yks plussa puoli on et saadaan lahjuksia ja palkkaa noista.



Viime lauantaina töitten jälkeen, joskus aamuyöstä yks mun työkavereista pyyti mut sen kaverin synttäreille. Oli aika random, meiän pomo heitti meiät autol sinne ja kuunneltii psyketrancee koko matka? Onko vähän cool esimies, plus et pääsin lähtee töistä aikasemmin ko muut, kiitos työkaverin kenen kans mentii. Mut bileet oli huisit, tutuistuin paikallisii ja kaikil riitti ihmeteltävää et mitä suomalainen tyttö tekee näin kaukana. Bileitten jälkeen lähettii viel tsillaa kaverin kämpille, kello tais olla lähemmäs 9 aamul, mut ei tarvinnu ressii sen kummempia ku su-ti aina vapaata.


Eläny ns. ulapalla lähiaikoina. En oikeen tiiä mitä elämältä haluun, mut yks syistä miks oon täällä. Käytin kaverille vertauskuvaa et chillaan soutuvenees keskel merta enkä oikeen tiiä mihin suuntaa lähtisin soutaa. Ikävä eurooppalaista kulttuuria, mut hirvee hinku päästä oppii lisää enkkuu. Seuraavaks vallotukseen britit? Who knows. Yritän elää kuitenki hetkessä. Tein paljon tän etee duunii et pääsin tänne! Ihmiset kyselly kovasti et miten mulla menny täällä yms.
Ollu hyvii ja huonoi hetkii tasapuolisesti, itketty ja naurettu. Mut se on varmaa et täältä ku millon lähen ni oon paljon vahvempi ku mitä olin viime syksynä ja tiiän et pärjään missä vaan yksinäni. And that my friends is so cool!

Syy reissata!





Lähipäivinä ku ollu vapaata ni menny aika kavereitten kans ja rannal. Lämpöö riittäny viel 25 asti, mut kyl se alkaa syksy olee pikku hiljaa. Pitää nauttii viel ku voi!




Kohta yövuoroon clubille kattelee keskiviikon humua ~

Kivaa alkanutta viikkoo kaikille!
Cheers xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti